نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دو خودروی جدید سایپا +(عکس)!

 
 
دو خودروی جدید سایپا

دو خودروی جدید سایپا

 

[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:50 | |







این تصویر فتوشاپ نیست!

 

این تصویر فتوشاپ نیست!

چن مینگ ژی برای ساختن این کفش 1 متر و 90 سانتی که 38 کیلوگرم وزن دارد حدود 2 ماه زمان صرف کرده است.
 
 

 

 

  •  

[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:48 | |







جسد دختر500ساله سالم پیدا شد+ عکس

گروهی از دانشمندان در کشور پرو در غرب آمریکای جنوبی، جنازه دختری را یافتند که تحقیقات نشان داده است حدود ۵۰۰ سال پیش هنگام مرگ ۱۵ ساله بود.
به گزارش حوادث دات نت به نقل از العربیه گروهی از دانشمندان در کشور پرو در غرب آمریکای جنوبی، جنازه دختری را یافتند که تحقیقات نشان داده است حدود ۵۰۰ سال پیش هنگام مرگ ۱۵ ساله بود.

مساله جالب توجه این است که بدن این دختر همچون یک انسان زنده سالم است، دلیل این پدیده آن است که پایین بودن دمای هوا در آن منطقه و توده های برف، مانع از تجزیه شدن جسد او شده است.

تحقیقات از DNA این دختر نشان داده است که او به امپراتوری انکا باز می گردد که در جنوب قاره آفریقا مستقر بود.

شایان ذکر است که امپراتوری انکا به حدود ۵۰۰ سال پیش باز می گردد. این امپراتوری به رسمی مذهبی با نام ''سلامت'' شهرت داشت که در آن مردگان خود را پس از مومیایی کردن، زیر شن به خاک می سپرد. اعتقاد این بود که این روش، مردگان را از عذاب و خشم الهی در امان می دارد.

 

[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:44 | |







قتل وحشتناك مسافر ایرانی در تهران!

قتل وحشتناك مسافر ایرانی در تهران

قتل وحشتناك
جوان ایرانی می‌خواست با همسر برزیلی و بچه‌اش در تهران زندگی كند


به گزارش ایران مسافر ژاپن كه می‌خواست با همسر برزیلی و بچه‌اش در تهران زندگی كند قربانی جنایتی وحشتناك شد. هنوز مشخص نیست 2 مرد جوان كه این مسافر را نمی‌شناختند چرا به وی حمله كرده و دست به جنایت زده‌اند. پس از 10 سال زندگی در ژاپن به ایران برگشته بود. این بار تنها نبود و همسر برزیلی‌ و كودكش وی را همراهی می‌كردند. می‌خواست برای همیشه در ایران بماند. می‌خواست برای همسر برزیلی‌اش اقامت ایران را بگیرد غافل از این كه در كمتر از 2 ماه قربانی اقدام وحشتناكی خواهد شد.

ساعت 10 شب یكشنبه 19 آذرماه سال‌جاری اهالی خیابان میعاد جنوبی منطقه خانی‌آباد با صحنه هولناكی روبه‌رو شدند كه در آن 2 جوان قمه به دست به سوی 2 تن از بچه‌محل‌هایشان حمله كردند و یكی از آنان را با ضربه قمه‌ای از پای در آوردند.

همهمه‌ای به پا بود، مردم تصور نمی‌كردند بچه‌محل‌شان كه به تازگی به ایران آمده بود دچار چنین سرنوشت شومی شود، آنان این جوان 31 ساله را كه «اصغر كریمی» نام داشت برای نجات وی از مرگ به بیمارستان بردند ولی پزشكان این بیمارستان به خاطر شدت جراحات نتوانستند كاری انجام دهند و وی را به بیمارستان دیگری انتقال دادند كه این جوان پیش از رسیدن به بیمارستان مرگ را در آغوش كشید.

با مخابره قتل مرد جوان به پلیس 110 تیمی از كلانتری خانی‌آباد برای رسیدگی به ماجرا به بیمارستان یاس رفتند و در بررسی‌هایشان دریافتند كه عاملان جنایت با قمه ضربه مهلكی را به گردن اصغر وارد كرده‌اند و بدون هیچ درنگی سوار بر پراید سفید رنگشان شده‌اند و از حلقه شاهدان شوك‌زده گریخته‌اند.

با درجریان قرار گرفتن بازپرس كشیك جنایی، وی به تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران مأموریت داد سرنخی از این عاملان جنایت به دست آورند.

بدین‌ترتیب تیم جنایی با انجام تجسس‌های میدانی از صحنه درگیری و تحقیق از چندتن از شاهدان دریافت كه «اصغر كریمی» كه به همراه همسر برزیلی و بچه‌اش از ژاپن بازگشته‌اند، شب درگیری برای خرید میوه به سر كوچه رفته است و در حال خرید موبایلش زنگ خورده است و در حال صحبت با تلفن بوده كه پراید سفیدرنگی كه كنار خیابان توقف كرده بود با وی درگیری لفظی پیدا می‌كند و چند دقیقه بعد راننده پراید به همراه مرد قوی‌هیكلی به این خیابان بازگشته‌اند و به سوی اصغر و برادرش حمله كرده‌اند كه در جریان این درگیری وی با ضربه قمه به گردنش بشدت مجروح شده و پس از چند ساعت جانش را از دست داده است.

كارآگاهان با به دست آوردن شماره پلاك خودرو عامل جنایت، شماره را تحت ردیابی قرار دادند و موفق شدند خانه وی را در تهرانسر پیدا كنند و برای دستگیری وی به خانه‌اش رفتند ولی شواهد بیانگر آن بود كه این جوان تبهكار از شب درگیری، دیگر به آنجا بازنگشته است. یكی از بستگان خانواده قربانی كه هنوز حیرت‌زده است به شوك گفت: اصغر پس از به پایان رساندن خدمت به كشور یونان رفت و چند سالی آنجا مشغول كار شد. سپس به ژاپن رفت و با یك زن برزیلی ازدواج كرد و صاحب یك بچه شد، وی كه دیگر نمی‌توانست دوری خانواده‌اش را تحمل كند تصمیم گرفت به همراه خانواده‌اش به تهران برگردد.

وی در ادامه افزود: اصغر 2 ماه پیش به تهران آمد و در حال هماهنگی برای گرفتن اقامت برای همسرش بود كه این درگیری به وی امان نداد و تعجب می‌كنم كه چه طور كسی می‌تواند در خیابان به این راحتی چاقو بكشد و چند خانواده را غرق ماتم كند؟

این مرد با اشاره به عملكرد ضعیف پزشكان بیمارستان گفت: پس از این كه به ما خبر دادند اصغر بشدت مجروح شده است سریع وی را به بیمارستان رساندیم و آنجا به ما گفتند پزشك جراح نداریم و باید به وی زنگ بزنیم تا از خانه‌اش بیاید، متوجه شدیم خانه دكتر حكیمیه است؛ یك ساعت و نیم طول كشید كه وی به بیمارستان آمد و پس از معاینه این جوان گفت نمی‌تواند كاری انجام بدهد و باید وی را به بیمارستانی با تجهیزات پیشرفته ببریم. آنان ما را با یك آمبولانس شخصی به یك بیمارستان دیگر فرستادند و وقتی آنجا رسیدیم پزشكان گفتند كار از كار گذشته است و اصغر پیش از رسیدن به بیمارستان دیگر زنده نبود. سؤالی كه برای ما بی‌پاسخ مانده است این نكته است كه چرا ساعت 10 شب پزشك جراح در بیمارستان نبوده است؟‌اگر وی در بیمارستان بود یا خانه‌اش نزدیك بود مطمئناً می‌توانست جان اصغر را نجات دهد.

وی در پایان افزود: چرا این افراد به راحتی با خود چاقو یا اسلحه حمل می‌كنند و امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، این تبهكاران چگونه می‌توانند دست به آدم‌كشی بزنند، چرا كسی جوابگو نیست؟!

یكی از شاهدان درگیری نیز در این باره گفت: اصغر برای خرید به مغازه آمد و در حال صحبت با من بود كه موبایلش زنگ خورد و بیرون رفت، برادرش نیز جلوی مغازه‌ام ایستاده بود، چند دقیقه‌ای نگذشته بود كه دیدم پراید سفید رنگی جلوی مغازه ایستاد و 2 جوان كه یكی از آنان هیكل درشت و تنومندی داشت از پراید پیاده شد و با قمه‌ای كه در دستش بود به سوی اصغر رفت و ضربه‌ای به گردنش زد و سریع همراه همدستش سوار خودروشان شدند و فرار كردند، خیلی صحنه هولناكی بود. اصغر در مقابل چشمان مردم در حال جان دادن بود و كسی نمی‌دانست چه كار كند!

بنابراین گزارش، كارآگاهان اداره ویژه قتل در حال ردیابی عاملان جنایت هستند و تلاش برای دستگیری آنان در دستور كار قرار دارد.

 

 

[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:40 | |







مردی که بخاطر سبیل هایش، خلافکاران از او می ترسند! !!!

 

مردی که بخاطر سبیل هایش، خلافکاران از او می ترسند! + عکس

یک سرباز بازنشسته ارتش پاکستان با سبیل های کلفت و توان جسمی بالای خود همه را متعجب کرده است.

«ناصر الدین» که اهل منطقه «نگر کالونی» از توابع ایالت «گلگیت» پاکستان است سبیل های کلفتی دارد که از طریق آن کسب درآمد می کند.

وی با اینکه از ارتش بازنشسته شده است هنوز توان جسمی خود را از دست نداده و به عنوان یکی از محافظان اصلی دانشگاه« قراقورم» مشغول به کار است.

ناصر الدین معتقد است که سبیل های کلفتش تأثیر زیادی در انتخاب شدن وی به عنوان یک محافظ داشته است زیرا به سبب داشتن چنین سبیل هایی مجرمان از وی می ترسند و جرأت نمی کنند به محلی که وی از آن محافظت می کند نزدیک شوند.

مردی که بخاطر سبیل هایش، خلافکاران از او می ترسند! + عکس

از ناصر الدین برای شرکت در مسابقات جهانی سبیل نیز دعوت به عمل آمده است.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:29 | |







عمرا تا حالا همچین چیزی دیده باشید!! + تصاویر

 

عمرا تا حالا همچین چیزی دیده باشید!! + تصاویر

بعد از باران، معمولا شهد زیادی در گل ها پدید می آید که فراتر از نیازشان است. همین غذا در شرایط سخت می تواند بسیار حیاتی باشد پس بعضی از مورچه ها به صورت کلونی وارد عمل شده و آنقدر از این شهد می خورند تا شکم شان باد کند و تا مرزترکیدن برسد.

عمرا تا حالا همچین چیزی دیده باشید!! + تصاویر

عمرا تا حالا همچین چیزی دیده باشید!! + تصاویر

عمرا تا حالا همچین چیزی دیده باشید!! + تصاویر

 

[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:26 | |







قدیمی ترین زن جاسوسی که به عنوان رقاص و روسپی فعالیت می کرد!!!

 

قدیمی ترین زن جاسوسی که به عنوان رقاص و روسپی فعالیت می کرد! + عکس

جاسوسی تنها مختص به مردها نیست و زنان نیز در طول تاریخ نقش بسیاری در پیشبرد فعالیت های جاسوسی داشته اند. در این مطلب با یکی از قدیمی ترین زنان جاسوس آشنا می شوید.

محل تولد: هلند / تابعیت: هلندی آلمانی

جاسوس آلمان ها در خاک فرانسه مارگارت گرترود رزله ملقب به ماتا هاری به عنوان یک زن مطلقه وارد خاک فرانسه شد و در آنجا حرفه ی رقاصی را پیش گرفت. در زمان جنگ جهانی اول با رقاصی و روسبیگری اطلاعات مهم نظامی را از افسران فرانسوی می گرفت و آنها را برای آلمان می فرستاد.

قدیمی ترین زن جاسوسی که به عنوان رقاص و روسپی فعالیت می کرد! + عکس

قدیمی ترین زن جاسوسی که به عنوان رقاص و روسپی فعالیت می کرد! + عکس

در سال 1917 فرانسه متوجه کارهای ماتاهاری شد و او را به جرم جاسوسی اعدام کرد.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:23 | |







زن جوانی که متوجه شد همزمان سه شوهر دارد!!!!!

 

زن جوانی که متوجه شد همزمان سه شوهر دارد!!!+ عکس

زن جوانی که متوجه شد همزمان سه شوهر دارد!!!+ عکس

داشتن یک شوهر هم سخت است چه برسد به خانم آنا وارگاس که سه همسر دارد.

به گزارش فان پرس ،این خانم 37 ساله در آستانه ازدواج متوجه شد که یک شوهر در اکوادور و یک همسر نیز در مکزیکو دارد. زمانیکه گواهی شناسائی اش را در اداره ثبت جستجو کرد متوجه شد که 16 سال پیش ، این ازدواج ها در این سندها ثبت شده است.

خانم وارگاس و همسر واقعی او در یک شهر دیگر ازدواج کرده بودند درحالیکه دو ازدواج قبلی این خانم به جدایی منجر نشده بود. گواهی شناسائی او نیز دچار مشکل شده بود. او باید مراقب باشد که از این به بعد کسی با نام وی ازدواج نکند!


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:16 | |







بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند!

به گزارش تعامل، یک آسیب‌شناس اجتماعی با اشاره به نتایج تحقیق بر روی ۵۰ پسری که با دوست دختران خود رابطه جنسی داشتند، گفت: این پسران عنوان کردند که اگر تا آخر عمر هم مجرد باقی بمانند حاضر به ازدواج با این دختران نیستند چون خیانت توسط این افراد دور از انتظار نیست.
به گزارش جوان پارسی، امان الله قرائی مقدم با اشاره به نتایج تحقیق بر روی پسرانی که قبل از ازدواج رابطه جنسی با دوست دختر خود داشتند، اظهار داشت: در این تحقیق ۵۰ پسری که در دوران تجرد رابطه جنسی داشتند،‌بررسی شدند.
نکته جالب در تحقیق این بود که آنها اعلام کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند با دختری که رابطه جنسی با او داشتند ازدواج کنند.
وی افزود: این پسران عنوان کردند دختری که با آنها ارتباط جنسی برقرار کرده به راحتی می‌تواند پس از ازدواج به همسر خود خیانت کند و مخفیانه از همسر با فرد دیگری رابطه جنسی داشته باشد.

[+] نوشته شده توسط سلمان در 1:58 | |







حادثه وحشتناک برای دختری که کوکتل خورد و معده اش سوراخ شد !!!

حادثه وحشتناک برای دختری که کوکتل خورد و معده اش سوراخ شد !!!

گبی اسکالون

گبی اسکالون ۱۸ ساله در شب جشن تولدش یک کوکتل حاوی قطره‌ای ازت مایع نوشید که بلافاصله دچار تنگی نفس و درد شدید در معده‌اش شد.

دوستانش او را به بیمارستان شهر لاکستر شمال انگلستان بردند و پزشکان هنگام معاینه متوجه سوراخ شدن معده دختر نوجوان شدند پس ناگزیر با توسل به جراحی، معده‌اش را درآوردند اما حال دختر نوجوان به شدت وخیم است.

ازت مایع یا نیتروژن ماده‌ای بسیار خطرناک است که به محض تماس با هوا تولید بخار غلیظی می‌کند؛ استفاده از این ماده شیمیایی در آشپزخانه رستوران‌ها رواج دارد و آشپزها برای جلوه بصری غذا و یخ زدن فوری برخی از مواد از جمله تولید یخ آن را به کار می‌برند.

به گزارش رویترز، در عین حال برای شکستن قفل‌های سنگین از ازت مایع به عنوان جوش استفاده می‌شود؛ ازت مایع به محض تماس با پوست یا بافت اندام‌ها ایجاد سوختگی شدید می‌کند.

کارلو کریسچی شیمیدان می‌گوید: برای مصرف غذاهایی که با ازت مایع سرد شده باشند باید حتما تا زمان بخار شدن کامل آن صبر کرد؛ متصدی کافه که در کوکتل گبی قطره‌ای ازت مایع ریخته بود به چنین نکته خطرناکی توجه نکرده و جان دخترک را به خطر انداخت.

همچنین، مالکوم پاوی استاد دانشگاه لیدز می‌گوید:‌ ازت مایع به سرعت تبدیل به گاز شده و معده را مانند یک بادکنک می‌ترکاند؛ تصور اینکه این ماده خطرناک در نوشابه‌هایشان ریخته تا جلوه بصری پیدا کند، واقعاً باورنکردنی است؛ پلیس لانکستر تحقیقاتی را در این رابطه آغاز کرده است.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 1:55 | |







ترور دردناک دختر دانش آموز / عکس

ملت ایران : یک دختر پاکستانی که جزء دانش اموزان ممتاز بود و دیگر دختران را به تحصیل تشویق می کرد در مقابل چشم همکلاسی هایش توسط یکی از افراد طالبان کشته شد.

دختر پاکستانی

ملالا یوسفزی در حالیکه در اتوبوس مدرسه نشسته بود تا به خانه اش در مینگورا پاکستان برگردد توسط یک مرد به ضربه گلوله در مقابل همسن و سالانش کشته شد . به گزارش پلیس مینگورا یک مرد در مقابل مدرسه از دیگر دانش آموزان سراغ ملالا را گرفته بود و وقتی هویت این دختر مشخص شد به او و همکلاسی اش شلیک کرد که ملالا کشته و دختر دیگر زخمی شد . طالبان مسئولیت این جنایت را به عهده گرفت

گفته میشود این مرد ادعا کرد اگر این دختر را نمی کشت بازهم برای ترور او اقدام می کرد.

گفته میشود ملالا علیه افکار طالبان فعالیت داشته است و دختران را به ادامه تحصیل تشویق می کرده است.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 1:53 | |







دختری که نامزد مادرش او را آزار جنسی میداد و حالا یک قهرمان است! !

دختری که نامزد مادرش او را آزار جنسی میداد و حالا یک قهرمان است! + عکس

دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن در رشته دوی صد متر بانوان اعلام کرد که نامزد مادرش در هنگامی که او در کلاس دوم دبیرستان بوده او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار میداده و باعث شده او از خانه بگریزد!

"کیلی ولز" میگوید : فرار از خانه مهمترین تصمیم زندگی ام بود،پس از آن با دوستم در خانه شان زندگی کردم و خانواده او مرا همچون دخترشان بزرگ کردند،یکماه پس از گریختن من مادرم و نامزدش در یک حادثه رانندگی جان باختند و این باعث شد تا برای فراموشی این موضوع به ورزش روی بیاورم و بصورت جدی آنرا دنبال کنم.

دختری که نامزد مادرش او را آزار جنسی میداد و حالا یک قهرمان است! + عکس

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:56 | |







باهوش‌ ترین فرد جهان کیست؟

باهوش‌ ترین فرد جهان کیست؟ +عکس

خبرگزاری برنا: از آنجا که ضریب هوشی انسان های معمولی بین ۸۵ تا ۱۱۵ است، فردی که ضریب هوشی ۲۵۰ داشته باشد، قطعا نابغه محسوب می شود.

ویلیام جیم سایدیس، باهوش ترین فرد تاریخ بود که توانست در یک سالگی بنویسد، در ۵ سالگی به ۵ زبان رایج دنیا صحبت کند و در ۱۱ سالگی استاد دانشگاه هاروارد شود.

سایدیس در سال ۱۸۹۸ در آمریکا به دنیا آمد و در سن ۴۶ سالگی نیز از دنیا رفت.

باهوش‌ ترین فرد جهان کیست؟ +عکس

از دیگر ویژگی ها او این است که می توانست در ۱۸ ماهگی نیویورک تایمز بخواند و در ۸ سالگی به ۸ زبان صحبت کند. جالب اینکه بعدها خودش زبان دیگری را به وجود آورد که نامش را VENDERGOOD گذاشت.

ناگفته نماند، ضریب هوشی انسان های نابغه بین ۱۵۵ تا ۲۰۰ است ولی سایدس در این زمینه رکورد باهوش ترین های دنیا را شکسته است.

برای نمونه بد نیست بدانید که ضریب هوشی گالیله را ۱۸۰ تخمین می زنند و ضریب هوشی بیل گیتس بنیان گذار شرکت نرم افزاری مایکروسافت نیز ۱۶۰ است.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:52 | |







تصاویری شگفت انگیز از یک سنجاب به رنگ بنفش!

 

تصاویری شگفت انگیز از یک سنجاب به رنگ بنفش!

یک زوج آمریکایی در باغ خانه خود سنجاب عجیبی را به دام انداختند که به رنگ ارغوانی است و توانسته کاربران اینترنت و دانشمندان را شگفت زده کند.

"سنجاب ارغوانی" اصطلاحی است که در زبان انگلیسی برای نشان دادن "گزینه بسیار مطلوبی که وجود ندارد" استفاده می شود.

اکنون به نظر می رسد که "سنجاب ارغوانی" واقعاً وجود دارد. درحقیقت، یک زوج آمریکایی ساکن سواحل "جرسی" در پنسیلوانیا در باغ خانه خود سنجابی را به دام انداختند که به رنگ ارغوانی است.

"کانی امرت" زمانی که همسرش "پرسی" را صدا زد تا یک مخلوق عجیب را به وی نشان دهد به چشمان خود اعتماد نمی کرد.

پس از اینکه این زوج توانستند این حیوان را به دام اندازند از آن چند عکس گرفتند و به همسایگان خود نشان دادند تا آنها هم نظرشان را درباره رنگ عجیب این سنجاب بگویند. سپس، حیوان را آزاد کردند و اجازه دادند که به جنگل بازگردد.

تصاویری شگفت انگیز از یک سنجاب به رنگ بنفش!

درحقیقت هنوز به درستی مشخص نیست که این سنجاب چگونه به رنگ ارغوانی درآمده است اما این احتمال وجود دارد که کسی آن را رنگ کرده باشد. هرچند به نظر می رسد این رنگ یک دست تر از چیزی است که بتوان گفت با اسپری رنگ شده است.

تصاویری شگفت انگیز از یک سنجاب به رنگ بنفش!

"کریش پیلای"، استاد دانشگاه پنسیلوانیا توضیحی برای رنگ پوست خز این سنجاب ارائه کرد و گفت که به نظر می رسد این حیوان با رنگ "ارغوانی امپراتوری" رنگی شده است. این رنگ یک ترکیب بروم ارگانیک است که در میان جانوران نرم تن به وفور یافت می شود. این محقق با تأکید بر اینکه این موقعیت اصلا برای این سنجاب خوب نیست خاطرنشان کرد که به نظر می رسد مقدار برم در سیستم بدن این جونده بسیار بالا باشد.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:3 | |







سرنوشت و ازدواج عجیب برای خواهران دوقلو! + عکس

 

سرنوشت و ازدواج عجیب برای خواهران دوقلو! + عکس

دو دختر متولد اندونزی که دوقلو هستند بعد از 29 سال همدیگر را در حالی پیدا کردند که در فاصله 40 کیلومتری از هم در جنوب سوئد زندگی میکردند. آنها در ژانویه سال پیش همدیگر را پیدا کردند و بعد از انجام تست " دی ان ای" مشخص شد که خواهر هستد.

این دو خواهر 29 سال پیش توسط دو خانواده سوئدی از یتیم خانه ای در اندونزی به فرزندی گرفته شدند. اما هیچیک از این خانواده ها از وجود دختر دیگر اطلاعی نداشت.

یکی از خانواده ها در حالیکه سوار تاکسی آن محل را ترک میکرد توسط راننده تاکسی که احتمال میرود پدر این دو دختر باشد فهمیدند که این دختر خواهر هم دارد و همان زمان نام اندونزیایی این دو دختر را روی برگه ای نوشتند و نگه داشتند.

سرنوشت و ازدواج عجیب برای خواهران دوقلو! + عکس

حدود 29 سال از آن زمان گذشت و یکی از این دختران تصمیم گرفت خانواده اصلی اش را پیدا کند و پدر و مادر با دادن اسمها به او وی را راهنمایی کردند.

این دختر با جستجوی نام کسانی که از اندونزی به فرزندی خانواده های سوئدی در آمدند توانست خواهرش را در فاصله 40 کیلومتری از خودش در سوئد بیابد. جالب اینجاست این دوخواهر هردو معلم هستند. هردو دو سال پیش و در یک روز ازدواج کردند.

بعد از انجام تست دی ان ای این دو خواهر بیشتر وقتشان را باهم سپری میکنند و تصمیم گرفته اند به دنبال پدر و مادر واقعی شان به اندونزی سفر کرده و آنها را بیابند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:1 | |







زنان دوست های خوبی نیستند!؟ / طنز

 

زنان دوست های خوبی نیستند!؟ / طنز

در واقع خانومها دوستان خوبی نیستن و واسه همین به همه، چه آقا و چه خانوم

توصیه می کنم که دوستاتون رو منحصرا از بین آقایون انتخاب کنید !!

خب مسلمه که همه می پرسن چرا ؟!

با یک مثال ساده توضیح می دهم :

آقا و خانومی که چند وقتی بود باهم ازدواج کرده بودن پس از مدتی اتفاقات جالبی

واسشون رخ میده

یه شب خانوم نمی ره خونه.

فردا صبح در بازگشت به خونه آقا از خانومش سوال می کنه که دیشب کجا بودی ؟

خانوم هم جواب می ده که خونه ی یکی از دوستام بودم !!!

آقا بلافاصله بعد ازاین جواب به ۱۰ تا از بهترین دوستان خانومش تلفن می کنه و

ازشون سوال می کنه که آیا خانومش دیشب پیش اونا بوده یا خیر ؟

همگی دوستان خانومه جواب می دن نه !!!!!

خب به همین راحتی می تونیم پی ببریم که خانوم ها دوستان خوبی نیستن و هیچ وقت

نمیشه روشون حساب کرد.

اما حالا چرا آقایون دوستان خوبی هستن و همیشه می تونین روشون حساب کنین

چند وقت بعد از این ماجرای آقا و خانومه !!!

آقا یه شب خونه نمیره.

و فردای اون شب در بازگشت به خونه این بار خانومه از آقا سوال می کنه که دیشب

کجا بودی ؟

آقا بلافاصله جواب می ده که : خب، پیش یکی از دوستام بودم !!!

و خانوم بلافاصله به ۱۰ تا از بهترین دوستای آقا زنگ می زنه و می گه که :

آیا آقا دیشب پیش اونا بوده یا خیر ؟

۸ تا از دوستای آقا می گن که آره !!!!! آقا دیشب پیش ما بوده

و ۲ تا هم می گن که هنوز هم پیش ماست ولی خوابیده ، بیدار شد میگم زنگ بزنه !!!!!

به همین راحتی می تونین نتیجه بگیرین که دوستان مرد خیلی قابل اعتماد تر هستن و

همیشه می شه روشون حساب کرد!


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:59 | |







عکس هایی از دختری که عجیب ترین چهره جهان را دارد

 

عکس هایی از دختری که عجیب ترین چهره جهان را دارد

تینا لئوپارد یک وبلاگ نویس چینی است.او به دلیل شکل نا متعارف جمجمه اش باعث تعجب اطرافیانش شده است. تینا به تازگی عکس هایی از چهره عجیب و سه گوشش را در اینترنت اشتراک گذاری کرده است.

[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:57 | |







چیکار کنیم که شیطان دور و برمان نچرخد؟!

 
چیکار کنیم که شیطان دور و برمان نچرخد؟!

798794 2 چیکار کنیم که شیطان دور و برمان نچرخد؟!

بنشین و فکر کن. اصلاً مقابل آینه‌ای بایست و با خودت بگو من آدمم یا حیوان؟ اگر آدم هستی پس چرا برنامه‌ی حیوانات را عمل می‌کنی؟
انسان موجود شریفی است که از اول عالم خلقت تا الآن کسی او را آن‌چنان که باید نشناخته است. افرادی هم که درباره‌ی انسان کنجکاوی و پژوهش کرده‌اند، در پایان گفته‌اند: «انسان؛ موجود ناشناخته»

انسان یک بُعد جسمانی و ظاهری دارد و یک بُعد ملکوتی و آسمانی. تنها کسانی می‌توانند انسان را تعلیم و تربیت کنند که او را بشناسند. این طور که از آیات شریفه‌ی قرآن و مکتب انبیاء برمی‌آید، شناخت انسان با توجه به این بُعد غیبی و ملکوتی‌اش، در انحصار انبیاء و ائمه علیهم‌السلام است. ایشان از ناحیه‌ی خدای متعال انسان را کاملاً می‌شناسند و لذا مأموریت دارند که انسان را تربیت کنند. وظیفه‌ی اصلی انبیاء تربیت آدمی است و لاغیر. البته کارها و خدمات دیگری هم دارند، اما وظیفه‌ی اصلی انبیاء همانا تربیت انسان‌ها بوده تا آن‌ها را به مقام والای خودشان برسانند.

قرآن می‌فرماید مقام انسان از همه‌ی موجودات بالاتر است. لذا مربی او هم باید خیلی بالا و والا باشد. قرآن انسان را مسجود فرشتگان معرفی می‌کند و در این باره تعبیر «کلّهُم أجمعون» (سوره‌ ص، آیه‌ ۷۳) را به کار می‌برد. یعنی همه‌ فرشتگان و حتی فرشتگانی چون جبرئیل و میکائیل که مقام عالی دارند، در مقابل انسان و در برابر حضرت آدم تعظیم کردند. همین انسان همواره بین دو دعوت قرار دارد؛ یکی دعوت شیاطینِ جن و إنس و دیگری دعوت فرشتگان و انبیاء. انسان دائماً بین این دو بالا و پایین می‌رود تا این که جذب مکتب انبیاء یا جذب راه و روش شیاطین شود. از اول خلقت تا الان نیز أکثرهم لایعقلون بوده‌اند. یعنی بیشتر افرادِ بشر جذب شیاطین شده‌اند. قرآن اما یک دسته را استثناء می‌کند که خود شیطان نیز قبول کرده و آن، بندگان مُخلَص (به فتح لام) خداوند است ..

اگر انسان به دنبال تربیت شدن و ساخته شدن باشد، باید بداند که راهش نزدیکی به انبیاء الهی است. هرچه انسان به انبیاء نزدیک شود و به مکتب آنها اعتنا کند، ساخته و باکمالات می‌شود و هرچه از انبیاء فاصله بگیرد، حتماً به سمت جهل و نادانی و فساد خواهد رفت. این که قرآن در آیه‌ شریفه‌ «ظَهَرَ‌ الْفَسَادُ فِی الْبَرِّ‌ وَالْبَحْرِ‌ بِمَا کسَبَتْ أَیْدِی النَّاس» (سوره‌ روم، آیه‌ ۴۱) می‌گوید که فساد در دریا و خشکی، یعنی در تمام سطح دنیا گسترش پیدا می‌کند، به واسطه‌ی کارهایی است که بنی‌آدم می‌کند. هیچ وقت نمی‌گوید گوساله‌ها یا گوسفندها یا گربه‌ها این فساد را ایجاد می‌کنند، بلکه انسان است.

ماه رمضان یک خصوصیتی دارد که رحمت خدا بیشتر نازل می‌شود. یعنی خداوند درب خانه‌ی رحمتش را باز می‌کند و بندگان خودش را دعوت می‌کند که بیایید شما را بیامرزم. بیایید خیرات به شما بدهم. همه‌ی این‌ها در ماه رمضان است. مثلاً دعای ابوحمزه‌ی ثمالی -که در سحرهای ماه رمضان سفارش شده- هرچه کمال و خیرات بخواهید، در آن هست و امام سجاد علیه‌السلام چیزی را واگذار نکرده است. حتی اگر هر مرتبه یک صفحه‌اش را بخوانید، برکات فراوان دارد
انسان است که دنیا و آخرت را آباد می‌کند و در بهشت بر دیگران شرافت دارد، منتها «قلیلٌ مِن عِبادی الشَّکور»(سوره‌ سبا، ۱۳) خیلی کم هستند از افراد انسان که جذب انبیاء شده باشند. اگر انسان از جاذبه‌ی زمین خارج شود و مثلاً به سمت کره‌ی ماه برود، به ماه که نزدیک می‌شود، جاذبه‌ی ماه او را می‌کشد و اگر وسط واقع شود، نه جاذبه‌ی ماه او را می‌کشد و نه جاذبه‌ی زمین. تا آخرش که یا جذب زمین می‌شود یا جذب کره‌ی ماه. انسان دائماً این گونه است. یعنی دائماً شیاطین جذبش می‌کنند، انبیاء علیهم‌السلام هم دائماً جذبش می‌کنند تا این که این انسان جذب کدامیک شود. این مسأله‌ی پیچیده‌ای نیست.
اگر می‌خواهی شیطان سر به سرت نگذارد…
اگر کسی واقعاً بخواهد انسان باشد و از انسانیت استعفا ندهد، راهش از مکتب انبیاء الهی است. تعلیمات انبیاء دور از دسترس نیست و اگر افراد به این تعالیم عمل کنند، هیچ‌وقت گمراهی و فساد و فرورفتن در لجنزارها واقع نخواهد شد. شما یک بوته‌ی گُل را تصور کنید که اگر بخواهید رشد کند و گل بدهد و زیبا باشد، باید مواظب آفت‌ها باشید تا آن را فاسد نکنند وگرنه آن گل رشد نمی‌کند. انسان هم همین‌گونه است.

بعضی از امور با انسانیت انسان منافات دارد و شناخت این امور چندان دشوار نیست. انبیاء به واسطه‌ ارتباط با وحی الهی گفته‌اند که فلان کار را نکنید فلان کار را بکنید و اگر می‌خواهید انسان باشید، این‌ها را انجام دهید و آنها نه. اگر می‌خواهید شیاطین سر به سر شما نگذارند و در شما فساد ایجاد نکنند، این کارهای حرام را نکنید. همه‌ی این‌ها روشن است.

ترک این گناهان خیلی مشکل نیست و ما خودمان مشکلش می‌کنیم. حسب نقلی از امیرالمۆمنین علیه‌السلام سۆال کردند که شما از کجا به این مقام رسیدی؟ فرمودند: من یک دیواری دور قلب خودم کشیدم. یک دری هم برای آن گذاشتم. خودم کنار در ایستادم و نگذاشتم غیر از خدا وارد قلبم شود.

امیرالمۆمنین علیه‌السلام در حدیثی می‌فرمایند: «نَبِّه بالتَّفَکرِ قَلبَک و جافِ عَن اللّیلِ جَنبَک و اتَّقِ اللهَ رَبَّک»(اصول کافی باب التّفکر حدیث ۱) قلبت را با فکر کردن بیدار کن. کلیدش تفکر است. بنشین و فکر کن. اصلاً مقابل آینه‌ای بایست و با خودت بگو من آدمم یا حیوان؟ اگر آدم هستی پس چرا برنامه‌ی حیوانات را عمل می‌کنی؟ چرا برنامه‌ی شیاطین را عمل می‌کنی؟ آدم هستی یا از آدمیت استعفا داده‌ای؟ حضرت می‌فرماید: با تفکر قلبت بیدار می‌شود و می‌فهمد که راه آدمیت را باید طی کند. راه حیوانات که راه من نیست. بله؛ جنبه‌ی حیوانیت هم دارم، اما نه طوری که تمام عمرم را به این جنبه بدهم ..
در ادامه می‌فرماید: «و جافِ عَن اللّیلِ جَنبَک». وقتی بخواهی خودت را بسازی، شیاطین زیاد سر به سرت می‌گذارند. لذا فاصله بگیر از این‌ها و به انبیاء نزدیک شو و با خدا ارتباط پیدا کن. پس شب‌ها بلند شو و مقداری با خدا مناجات کن. همه‌ شب تا صبح را نگیر بخواب. اگر با خدا مناجات نکنی، نمی‌توانی از شرّ شیاطین در امان باشی ..

در آخر امیرالمۆمنین می‌فرمایند: «و اتَّقِ اللهَ رَبَّک». تقوای الهی، یعنی چیزهایی را که خدا بر تو حرام کرده، همه را باید ترک کنی. غیبت نکن. دروغ نگو. مال مردم را تصرف نکن. پشت سر مردم حرف نزن. نقشه برای مردم نکش. عباداتت را بجا بیاور. نمازت را سر وقت بخوان. روزه ات را بگیر و …

وقتی کار خود را مشکل می‌کنیم
این کارها خیلی مشکل نیست. البته شاید تصورش مشکل باشد و طرف وقتی انجام این‌ها را تصور کند، خیال کند که مشکل است، اما وقتی انجام می‌دهد می‌بیند مشکل نیست. مثلاً این‌که دروغ نگوید یا مال مردم را نخورد، کجایش مشکل است؟ خدا روزی آدم را می‌رساند، منتها هوی و هوس باعث می‌شود آدم به اندازه‌ای که خدا قسمتش می‌کند، راضی نباشد و می‌خواهد از هر جهت و هر راهی که شده، بیشترش کند. پس خودش برای خودش مشکل ایجاد می‌کند. من الان افرادی را می‌شناسم که ورشکست شده‌اند و سرمایه و ثروت و آبرویشان از دست رفته، نه از باب این که می‌خواستند زندگی کنند، بلکه می‌گفتند این مقداری که من دارم کم است؛ می‌خواستند زیادش کنند، زیادی که به درد هم نمی‌خورد.

اگر انسان از جاذبه‌ی زمین خارج شود و مثلاً به سمت کره‌ی ماه برود، به ماه که نزدیک می‌شود، جاذبه‌ی ماه او را می‌کشد و اگر وسط واقع شود، نه جاذبه‌ی ماه او را می‌کشد و نه جاذبه‌ی زمین. تا آخرش که یا جذب زمین می‌شود یا جذب کره‌ی ماه. انسان دائماً این گونه است. یعنی دائماً شیاطین جذبش می‌کنند، انبیاء علیهم‌السلام هم دائماً جذبش می‌کنند تا این که این انسان جذب کدامیک شود. این مسأله‌ی پیچیده‌ای نیست
مثلاً من الان همین‌طور زندگی‌ام دارد اداره می‌شود. حالا یک میلیارد اضافه داشته باشم به چه دردم می‌خورد جز این ‌که برایم گرفتاری درست کند؟ بله، اگر یک میلیارد می‌خواهم که به فقرا کمک کنم، قضیه فرق می‌کند، ولی معمولاً این نیست.

امیرالمۆمنین علیه‌السلام الگو است. البته کسی نمی‌تواند به علی علیه‌السلام برسد و کسی نمی‌گوید که تو مثل علی علیه‌السلام باش، اما می‌توانی در راه علی علیه‌السلام باشی. مثلاً آدم ببیند کاری را که می‌خواهد انجام دهد، آیا خدا راضی است یا نه؟ آیا پیغمبر خدا راضی است یا نه؟ آیا علی علیه‌السلام راضی است یا نه؟ خیلی غامض و پیچیده نیست. وقتی می‌گویند «حرام نخور»، نخور. این که دیگر سۆال ندارد. !

ماه رمضان یک خصوصیتی دارد که رحمت خدا بیشتر نازل می‌شود. یعنی خداوند درب خانه‌ی رحمتش را باز می‌کند و بندگان خودش را دعوت می‌کند که بیایید شما را بیامرزم. بیایید خیرات به شما بدهم. همه‌ی این‌ها در ماه رمضان است. مثلاً دعای ابوحمزه‌ی ثمالی – که در سحرهای ماه رمضان سفارش شده – هرچه کمال و خیرات بخواهید، در آن هست و امام سجاد علیه‌السلام چیزی را واگذار نکرده است. حتی اگر هر مرتبه یک صفحه‌اش را بخوانید، برکات فراوان دارد. در ماه رمضان این‌ همه برکات از ناحیه‌ی اولیای خدا نازل می‌شود. روزه گرفتن مقداری آدم را از این حیوانیت جدا می‌کند و مقداری به معنویات نزدیک می‌کند. خودِ روزه گرفتن کمال زیادی نصیب آدم می‌کند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:37 | |







ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! !!

 

ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس

ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس
ملکه زیبایی سال 2009 ایالت ایداهو بر اثر یک حادثه که برسرش وارد می شود و بیهوش می شود، یک چهارم از جمجمه اش را پزشکان در شکمش قرار می دهند.

ملکه زیبایی سال 2009 ایالت ایداهو بر اثر یک حادثه که برسرش وارد می شود و بیهوش می شود، یک چهارم از جمجمه اش را پزشکان در شکمش قرار می دهند.

ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس| HiPersian.Com

جمی هیلتون و همسرش وقتی برای ماهی گیری به دره هل در ایالت آیداهو می روند ناگهان موقع ماهی گیری پایش لیز می خورد و از صخره سقوط می کند و بیهوش می شود. وقتی او را به بیمارستان می رسانند،جراحان یک چهارم جمجمه جمی هیلتون را خارج کرده و در شکمش گذاشتند تا استخوان تغذیه شده و استریل باقی بماند تا ورم مغز کم شود.این ملکه زیبایی بعد از عمل جراحی وقتی به هوش آمد برآمدگی سختی را در شکمش مشاهده کرد و همچنین بخشی از سر او که وجود نداشت. جمجمه داخل شکم بعد از 42 روز خارج و در یک عمل موفقیت آمیز دوباره در جای اصلی خود قرارداده شد.

جمی هیلتون که داری سه فرزند می باشد بعد از سه ماه به منزلش برگشت.وی در وبلاگش نوشت: دیگر هیچ چیز به اندازه خانواده اش در این دنیا برای او ارزش ندارد.

ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس| HiPersian.Com
ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس| HiPersian.Com
ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس| HiPersian.Com
ملکه زیبایی زشتی را هم تجربه کرد! +عکس| HiPersian.Com

[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:35 | |







یک زن آمریکایی با پدرش ازدواج کرد! +عکس!!

یک زن آمریکایی با پدرش ازدواج کرد! +عکس

یک زن آمریکایی با پدرش ازدواج کرد! +عکس
یک زن 60 ساله آمریکایی شش سال پس از فوت همسرش واقعیت تلخی را کشف کرد که حاکی است او با پدرش ازدواج کرده بود.

یک زن 60 ساله آمریکایی شش سال پس از فوت همسرش واقعیت تلخی را کشف کرد که حاکی است او با پدرش ازدواج کرده بود.
والری سبرویل که ساکن ایالت اوهایو است از طریق عموی خود خبردار شد که همسر سابق او که 6 سال پیش فوت کرده ، پدر او بود.
سپرویل که ابتدا این اظهارات را باور نداشت اقدام به آزمایش DNA کرد و وقتی که نتایج آزمایش ثابت کرد همسر سابقش پدر او بود دچار شوک شدیدی شد.
به گزارش روزنامه " الرای" چاپ کویت، مادر والری که یک پیش خدمت بود دخترش را نزد پدر و مادرش رها کرد. او که بعضی اوقات از محل کار خود که در مکانی دور بود برای دیدن پدر و مادرش می رفت با دخترش نیز دیدار می کرد اما پدر و مادر او می گفتند او دوست آنها است و نامش کریستین است.

های پرشین دات کام

هنگامیکه پدربزرگ والری فوت کرد وی گمان می کرد پدر خود را از دست داده و هیچکس هویت واقعی پدرش را برای وی فاش نکرد.

او سال ها بعد با یک راننده کامیون به نام پیرسی آشنا شد و با وی ازدواج کرد بدون اینکه بداند که وی پدرش بود.

پیرسی سرانجام در سال 1998 به دلیل بیماری فوت کرد. والری اما از طریق دوستان وآشنایان زمزمه هایی در مورد ازدواج عجیب او با یکی از نزدیکان می شنید.

شش سال پس از درگذشت پیرسی یکی از عموهای والری به او گفت که همسر او در واقع پدرش بود.

والری پس از آزمایش DNA از این مساله شوکه شد و برای درمان زیرنظر روان پزشکان در بیمارستانی در اوهایو بستری شد.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:33 | |







کشف بزرگترین الماس دنیا +عکس!!

 

کشف بزرگترین الماس دنیا +عکس

کشف بزرگترین الماس دنیا +عکس
یک شرکت تولید الماس در روسیه الماسی با وزن 158 قیرات را درشمال شرقی این کشور استخراج کرد.

یک شرکت تولید الماس در روسیه الماسی با وزن 158 قیرات را درشمال شرقی این کشور استخراج کرد.

شرکت آلورسا که بزرگترین شرکت تولید الماس روسیه است این الماس 158 قیراتی که ارزش آن بیش از 1.5 میلیون دلار برآورد شده است را کشف کرد. این الماس 32 اینچی بزرگترین الماس دنیا لقب گرفت.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:29 | |







این زن،سرش از تن جدا شد ولی زنده ماند! !

این زن،سرش از تن جدا شد ولی زنده ماند!

باشگاه خبرنگاران: زنی که بر اثر تصادف سرش از نخاعش جدا شده بود و تنها از طریق عضلات و بافت ها با بدنش ارتباط داشت،پس از یکسال مراقبت ویژه توانست دوباره بر روی پاهای خود بایستد و دوباره به زندگی بازگردد.
یک شهروند امریکایی بانام راشل بیلی پس از وقوع یک تصادف مهیب راهی بیمارستان شد و این در حالی بود که بدلیل جدا شدن سرش از قسمت نخاع، سرش کاملا جداشده تلقی می شد و پزشکان امیدی به زنده ماندنش نداشتند.

زن

اما پزشکان توانستند سر این زن را که تنها بوسیله عضلات و بافت ها با بدنش تماس داشت را دوباره با استخوان نخاع جوش دهند و جان این زن را به طرز معجزه آسایی پس از یکسال تلاش نجات دهند.

بیلی که اکنون می تواند صریح صحبت کند اعلام کرده که زنده ماندن خود را مدیون ماموران اورژانسی است که به موقع خود را به صحنه رساندند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:23 | |







مدیر گوگل در برزیل دستگیر شد!!

مدیر گوگل در برزیل دستگیر شد

فارس: دادگاهی در برزیل مدیر گوگل در این کشور را به جرم نقض قوانین انتخاباتی محلی این کشور دستگیر کرده است.

به گزارش استار، ماجرا از آن آغاز شد که سایت به اشتراک گذاری ویدیوی یوتیوب وابسته به گوگل ویدیویی را در مورد یکی از نامزدهای پست شهرداری در برزیل منتشر کرد که توهین آمیز تشخیص داده شد.

در حالی که مقامات قضایی از گوگل خواسته بودند این ویدیو را از یوتیوب حذف کند، اما گوگل از این کار خودداری کرد، زیرا مدعی بود محتوای یاد شده توسط کاربران یوتیوب بر روی این سایت ارسال شده و گوگل در مورد محتوای منتشر شده توسط اشخاص و گروه های ثالث مسئولیتی ندارد.

با این حال دادگاهی محلی در برزیل گوگل را به علت نقض قوانین محلی انتخاباتی و توهین به یکی از نامزدها مقصر تشخیص داده است.

فابیو خوزه سیلوا کویلو هم اکنون در بازداشت پلیس است و تا زمانی که ویدیوی یاد شده از یوتیوب پاک نشود هم در زندان خواهد ماند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:18 | |







عکس: ماهی که در آب خفه شد چون یک اردک را خورده بود!!

عکس: ماهی که در آب خفه شد چون یک اردک را خورده بود!!

ماهیگیری که در حال صید ماهی بوده ، ماهی را شکار کرده که بدلیل خوردن یک اردک در آب خفه شده است!!

عکس: ماهی که در آب خفه شد چون یک اردک را خورده بود!!

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:16 | |







سوسکی که ابتدا با قورباغه ها دوست می شود و سپس آنها را می‌خورد!! + عکس

سوسکی که ابتدا با قورباغه ها دوست می شود و سپس آنها را می‌خورد!! + عکس

عادت غذایی سوسکهای کوچکی به نام "اپومیز" برای بسیاری از دوزیستان از قبیل قورباغه ها بسیار وحشتناک و دردآور است زیرا این سوسک با حضور در کنار دوزیستان اعتماد آنها را جلب کرده و سپس آنها را به قتل می رساند.

یکی از انواع سوسکهای زمینی عادت غذایی بسیار ترسناک و عجیبی دارد. این سوسک که "اپومیز" نام دارد بسیاری از دو زیستان که ابعاد بدن آنها چند برابر ابعاد بدن خودش است را کشته و می خورد، در حالی که معمولا دوزیستان از حشرات تغذیه می کنند نه حشرات از دو زیستان!

غذای معمول این سوسکها دیگر انواع بی مهرگان از قبیل پشه ها، کرمها و حشرات مرده است اما محققان در نهایت ناباوری مشاهده کردند هر زمان این سوسک در کنار یک دو زیست مانند قورباغه قرار می گیرد به راحتی آن را کشته و می خورد.

این سوسکها ترجیح می دهند پیش از شکار کردن یک دوزیست به خوبی شکار خود را شناسایی کنند از این رو در طول روز با به اشتراک گذاشتن پناهگاهشان با دوزیستان در نزدیکی آنها زندگی می کنند اما در شب همه چیز مرگبار شده و سوسک با حمله ای ناگهانی دوزیست را می کشد.

 

سوسکی که ابتدا با قورباغه ها دوست می شود و سپس آنها را می‌خورد!! + عکس

نحوه به قتل رسیدن دوزیستان به این شکل است که سوسک ابتدا پشت دو زیست را می گزد که در نتیجه آن شکار از خود عکس العمل شدیدی نشان می دهد و تلاش می کند سوسک را به گوشه ای پرتاب کند.

بر اساس گزارش ان بی سی، سپس سوسک در پشت دو زیست شکافی به وجود می آورد که جاندار را طی چند دقیقه فلج می کند و در نهایت سوسک به آرامی خوردن غذایش را آغاز می کند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:12 | |







نیکول کیدمن در سن 45سالگی همچنان می درخشد! + عکس

نیکول کیدمن در سن 45سالگی همچنان می درخشد! + عکس

نیکول کیدمن هم اکنون 45 سال سن دارد اما چهره او جوان تر به نظر می رسد. برخی معتقدند که او بطور مخفیانه جراحی های متعددی انجام داده تا بتواند ظاهر خود را حفظ نماید

نیکول کیدمن در سن 45سالگی همچنان می درخشد! + عکس

نیکول کیدمن در سن 45سالگی همچنان می درخشد! + عکس

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:9 | |







زنی که با لباس قرمز رنگش نماد عشق در تهران شد!!

زنی که با لباس قرمز رنگش نماد عشق در تهران شد!!

احتمالا هم سالان من یاقوت، زن سرخ پوش میدان فردوسی که در سال ۶۱ ناپدید شد را کاملاً به یاد بیاورند.

آن هایی که تهرانِ پیش از انقلاب را به یاد دارند زن سرخ پوش اطراف میدان فردوسی را دیده اند. زنی بزک کرده، لاغراندام، با قامتی متوسط، صورتی استخوانی که گذر عمر و ناگواری روزگار شکسته اش کرده بود. همه چیزش سرخ بود: کیف و کفش و جوراب و دامن و پیراهن و تل سر و بغچه ی همیشه دردستش و این اواخر روسری و عصایش.

تهرانی ها نام «یاقوت» بر او گذاشته بودند و خود نیز چنین دوست داشت. سال ها ــ می گویند بیست سی سال ــ هر روز، صبح تا شب، ساکت و آرام در حوالی میدان فردوسی ایستاده بود.

چنان به اطراف میدان نگاه می کرد که گویی همین لحظه کسی که منتظرش بوده از راه می رسد. بیش تر او را در ضلع شمال شرقی میدان، اول خیابان فیشرآباد (قرنی امروز) می دیدم. همان جایی که امروز پاساژی ساخته اند. به پایین میدان نگاه می کرد. همه می گفتند جفای معشوقی که از او خواسته بود با لباس سرخ بر سر قرار بیاید و قالش گذاشته بود او را برای همیشه سرخ پوش و خیابان نشین کرده بود. آدم ها را یکی یکی نگاه می کرد مگر یکی از آن ها همانی باشد که باید. گاهی که خسته می شد روی سکوی مغازه ها می نشست. مغازه دارهای اطراف با او مهربان بودند و به او چایی یا غذا می دادند. بعضی گفته اند ره گذران به او پول هم می دادند و من خود این را ندیدم، ولی می دیدم که گاهی لات ها و کودکان ول گرد و گدا سربه سرش می گذاشتند و او ناچار به جای دیگری از میدان می رفت.

اسطوره ی تهران بود. همیشه ساکت بود و حرف نمی زد و اگر مسعود بهنود مصاحبه با او را در کاستی منتشر نکرده بود، امروز صدایش را نداشتیم. سپانلو در منظومه ی خانم زمان او را به یاد تهران آورد:

«بدان سرخ پوشی بیندیش

که عمری مرتب به سروقت میعاد می رفت

و معشوق او را چنان کاشت

که اکنون درختی ست برگ و برش سرخ».

و خواننده هایی نیز ، همان زمان، در ترانه ای از زبان او خواندند:

«تو شهری که تو نیستی، خیابون شده خالی

دیگه هر چی تو دنیاس دارن رنگ خیالی

تو که نیستی منو ویلون تو خیابون ببینی

تو که نیستی منو با این دل داغون ببینی

بی تو غمگینم از این فاصله ی سال و زمونا

تا تو برگردی می شم دود و می رم تو آسمونا

اون نگاه گرم تو یادم نمی ره

بوسه ی بی شرم تو یادم نمی ره... ».

فیلمی درباره اش ساختند و گاهی هنوز از زبان پیرمردها و پیرزن ها حرف هایی می توان شنید، ولی کم تر کسی با خود او حرف زده بود. ...

آخرین باری که دیدمش سال های 60 یا 61 بود و گویا همان سال ها ناگهان یک روز دیگر نیامده بود و دیگر نیامد. اسطوره ی تهران گم شد و دیگر او را هیچ کس ندید...

سال هاست که از ناپدیدشدن او گذشته است. اما تهران او را فراموش نخواهد کرد. همان طور که دیگر اسطوره هایش را فراموش نمی کند. ...

بانوی سرخ پوش اسطوره ی عشق روزگار ما بود. ...

... می توان روز تولدش را یافت و این روز را روز عشق نامید و در آن روز همه ی عاشقان جفت جفت یا یکی یکی با لباسی سرخ در میدان فردوسی جمع شوند و به یاد یاقوت و همه ی عاشقان گم نام و نامدار و به یاد معشوق خود و به حرمت خودِ عشق گل سرخی بر گِردی میدان بنهند. می توان این گونه انسانی فرهنگ سازی کرد.

این سالم ترین اسطوره ای است که از دل همین مردم و کاملاً طبیعی ساخته شده...


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:5 | |







چهره های مشهور و خاطرات مدرسه!!

چهره های مشهور و خاطرات مدرسه

چهره های مشهور و خاطرات مدرسه
 

خیلی هایمان دوران مدرسه را دوست نداریم اما وقتی بزرگ تر می شویم دوران تحصیل و خاطرات آن به بخش زیبایی از خاطرات مان بدل می شود. در واقع همه ما از دوران مدرسه لحظات فراوانی را گوشه هارد درایو مغزمان ذخیره كرده ایم كه هربار با رجوع به آنها تكانی كوچك گوشه لب هایمان می خورد یا ته دلمان مورمور می شود؛ از اینكه چه روزهایی را گذراندیم تا به اینجا رسیده ایم.


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:2 | |







ستاره‌هایی که به ازدواج‌شان وفادار ماندند!!!

 

ستاره‌هایی که به ازدواج‌شان وفادار ماندند

ستاره‌هایی که به ازدواج‌شان وفادار ماندند
در دنیای سینمای تجاری و جایی که ازدواج‌های 72 روزه و حتی ازدواج 56 ساعته هم داشته‌ایم اگر در این اوضاع و احوال زوجی بتوانند 20 یا 30 سال را در کنار هم و به دور از حواشی زندگی کنند خیلی عجیب و در خور تقدیر است

خودشان می گویند روی هر حرفه ای زوم کنی همین قدر حاشیه هست و چه بسا در برخی از شغل ها بیشتر هم باشد. اما در دنیای سینمای تجاری و جایی که ازدواج های 72 روزه و حتی ازدواج 56 ساعته هم داشته ایم اگر در این اوضاع و احوال زوجی بتوانند 20 یا 30 سال را در کنار هم و به دور از حواشی زندگی کنند خیلی عجیب و در خور تقدیر است و جالب است که حتی در سینمای تجاری هم کسانی که ازدواج با دوام و موفقی داشته اند از نظر حرفه ای هم افراد موفق تری هستند.


 
زندگی همراه با شادی و غم


John Travolta & Kelly Pres


جان تراولتا و کلی پرستون از 1991 تا امروز


جان تراولتا و همسرش کلی هم امسال بیست و یکمین سالگرد ازدواج شان را جشن گرفتند. آنها صاحب ۳ فرزند به نام های جت و الا و بنجامین شدند. اما پسرشان جت در ۱۶ سالگی بر اثر بیماری کاوازاکی در دوم ژانویه سال ۲۰۰۹ هنگامی که برای تعطیلات همراه خانواده به باهاما رفته بودند درگذشت. این زوج نیز سال های طولانی است که با یکدیگر ازدواج کرده اند و شادی و ناراحتی های زیادی را مانند از دست دادن پسرشان، در کنار یکدیگر گذرانده اند.
 




 
عشق همراه با فداکاری


Antonio Banderas & Melanie


آنتونیو باندراس و ملانی گریفیث از 1999 تا امروز


هرچند آنتونیو باندراس یک ازدواج نا موفق با آنا لزا هنرمند اسپانیایی داشته است اما از وقتی که در سال ۱۹۹۶ با ملانی گریفیث ازدواج کرد زندگی اش به کلی تغییر کرد و به صف برترین های سینمای تجاری پیوست. ملانی گریفیث هم از همسر قبلی اش 2 فرزند به نام های آلكساندر و داكوتا دارد. ثمره ازدواج او با آنتونی نیز یك دختر به نام «استلا» است. ملانی گریفیث پس از ازدواج با آنتونیو باندراس کم کار تر شده است. این زوج سال گذشته شانزدهمین سالگرد ازدواجشان را در یک ویلای باشکوه در باهاماس جشن گرفتند.
 



یک ازدواج عاشقانه


Denzel Washington & Pauletta Washington


دنزل واشنگتن و پاولتا از 1983 تا امروز


دنزل در سال ۱۹۸۳ با بازیگر زن پاولتا پیرسون ازدواج کرد. این زوج هم اکنون دارای ۴ فرزند هستند؛ جان دیوید که فوتبالیست حرفه ای است، کیشا و در آخر یک دوقلو با نام های الیویا و مالکوم (به افتخار فیلم «مالکوم ایکس») که در آوریل ۱۹۹۱ به دنیا آمدند. واشنگتن و همسرش این قدر به هم علاقه دارند که 12 سال بعد از ازدواج شان مجددا در سال ۱۹۹۵ یاد و خاطره مراسم عروسی شان را این بار در آفریقای جنوبی زنده کردند. آنها امسال بیست و نهمین سالگرد ازدواج شان را جشن گرفتند و به نظر می رسد یکی از معدود زوج هایی باشند که 30 سال درکنار هم و در دنیای پر زرق و برق سینمای تجاری زندگی کرده اند.
 




 
هیچ کس فکرش را نمی کرد


DAVID BECKHAM & VICTORIA


دیوید و ویکتوریا بکهام از 1997 تا امروز


از سال 1997که دیوید بکام و ویکتوریا با هم آشنا شدند و ازدواج کردند همه در انتظار بودند که این دو از هم جدا شوند حتی برخی از سایت ها روزشمار جدایی هم برایشان ساخته بودند اما این دو با توجه به بحران های بی شماری که طی این سال ها برایشان ساخته اند و با اینکه در 3 کشور مختلف زندگی شان را ادامه داده اند، اتفاقا روز به روز پدر و مادر بهتری شده اند و اکنون 15 سال است که با هم زندگی می کنند. ثمره ازدواج آنها 4 فرزند است و به نظر می رسد بعد از به دنیا آمدن دخترشان دیگر زندگی شان روی روال افتاده است.
 




 
یک خانواده پرجمعیت


STEVEN SPIELBERG & KATE CAPSHAW


استیون اسپیلبرگو کیت کپ شاو از 1991 تا امروز


استیون اسپیلبرگ دو بار ازدواج کرده است؛ بار اول با کاترین بیگلو کارگردان سینمای تجاری که خیلی پایدار نبود و بار دوم با کیت کپ شاو که حاصلش 21 سال زندگی مشترک است و 5 فرزند هم از این ازدواج دارند. این خانواده در قصر مجللشان در ناحیه صخره های پاسیفیک در کالیفرنیا زندگی می کنند. یکی از دوستان خانوادگی استیون که به آنها خیلی نزدیک است درباره این زوج می گوید: « همه می دانیم که راز زندگی زناشویی طولانی مدت این زوج تنها به دلیل توانایی کیت است. او در فیلم ایندیانا جونز بازیگر نقش اصلی بود. اگر او می خواست مانند نقشش در فیلم رفتار کند آنها سالیان سال بود که از هم جدا شده بودند.» اسپیلبرگ هم می گوید : «علاقه به بچه ها و مدیریت بی نظیر کیت فقط می توانست چنین زندگی خوبی را برای سال های قبل فراهم آورد تا من به کارهایم برسم و فیلم هایی که دوست دارم را بسازم.»
 


 


 
دوستان قدیمی


Tom Hanks & Rita Wilson


تام هنکس و ریتا ویلسون از 1988 تا امروز


درست 24 سال از ازدواج آنها می گذرد این دو با هم در پشت صحنه فیلم «دوستان صمیمی» آشنا شدند ولی بعد، حین بازی در فیلم «داوطلبان» ازدواج کردند. آنها 2 پسر به نام های چستر و ترومن دارند. در این سال ها تام هنکس دوبار جایزه اسکار گرفته و همسرش چند فیلم موفق تهیه کرده است. آنها 10 سال قبل با تهیه عروس چاق یونانی کمپانی فیلمسازی خودشان را راه انداختند که میلیون ها دلار به کمپانی شان سود رساند. ریتا ویلسون آدم بی حاشیه ای است و فقط در مراسم مهم که به حضورش احتیاج باشد در کنار تام دیده می شود. او اغلب ترجیح می دهد مثل یک آدم بیکار جلوی دست و پای شوهرش نباشد.
 





 
یک عاشقانه واقعی


Meryl Streep & Don Gummer


مریل استریپ و دان گامر از 1978 تا امروز


مریل استریپ به همراه همسرش دان گامر که یک مجسمه ساز است یک زندگی رؤیایی و کاملا موفق دارند. او وقتی امسال جایزه اسکار می گرفت گفت :«هنگامی كه در آخر نطق تان از همسرتان تشكر می كنید این تشكر زیر صدای موسیقی پنهان می شود اما من می خواهم همسرم بداند ارزشمندترین داشته هایم در زندگی مان را او به من داده است ». مریل استریپ 34 سال است كه زندگی خوبی با شوهر هنرمندش دان گامر دارد، آنها 4 فرزند دارند و تا جایی كه ممكن است سعی می كنند زندگی خصوصی شان را به دور از جنجال نگه دارند. همسرش هم در رابطه با این پیوند 34 ساله می گوید : «ما خیلی خوش شانسیم كه یكدیگر را داریم، خودمان هم این را می دانیم، زندگی زناشویی ما و زندگی 4 فرزندمان، همه آن چیزی است كه به تصمیمات مان جهت می دهد؛ خوش شانسی دیگر ما این است كه زندگی مان به اندازه ای انعطاف پذیر است كه با این نیازهای در حال تغییرمان در كار و زندگی همراهی می كند».
 


 


 
خانواده خوشحال


Will & Jada Pinkett Smith


ویل اسمیت و جادا پینکت از 1997 تا امروز


ویل اسمیت و همسرش جادا در سال 1997 نامزد شدند و بعد از مدت كوتاهی ازدواج كردند البته مراسم ازدواج آنها خیلی ساده بود چون هر دو در آغاز راه بازیگری شان بودند و هنوز مشهور و پولدار نشده بودند به همین خاطر در سال 2008 و پس از شرکت در مراسم مجلل تام کروز و همسرش یک جشن باشکوه تجدید ازدواج گرفتند. این دو صاحب 2 فرزند به نام های جیدن و یلوكامیل هستند که مثل پدر و مادرشان مشهورند و با اینکه هنوز نوجوان هستند درآمدشان میلیونی است. ویل اسمیت چند سالی است با کمک همسرش در زمینه اقتصادی هم فعالیت می کند آنها در فیلادلفیا چند رستوران زنجیره ای بازكرده اند كه مشتریان زیادی دارد. با وجود اختلافاتی که این زوج مشهور در خلال سال های گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده اند اما هنوز کنار یکدیگر مانده اند. اگر آنها به همین رفتار خود ادامه دهند عنوان قوی ترین زوج سینمای جهان را به خود اختصاص می دهند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:0 | |







حشره خندان را تا بحال دیده اید؟! +عکس!

 

حشره خندان را تا بحال دیده اید؟! +عکس

حشره خندان را تا بحال دیده اید؟! +عکس
اما در حین این بررسی ها، نکته جالبی توجه جانورشناسان را بخود جلب کرده بود.این حشره بامزه وقتی زیر میکروسکوپ جانورشناسان قرار می گرفت، در زاویه ای خاص لبخندی به لب داشت.

گونه ای جدید از حشرات در جنگلهای فرانسه کشف شده که تاکنون نمونه ای از آن مشاهده نشده است.

جانور شناسان پس از بررسی های ابتدایی این حشره عجیب را منسوب به گونه پشه ها و ملخ ها دانستند.در واقع ساختار بدنی این حشره خاص و بامزه به گونه ایست که ترکیبی از پشه ها و ملخ هاست.

این حشره دو چشم در پشت سر خود دارد که نسبت به حجم سرش بسیار بزرگتر نشان می دهد.ضمنا دهان ان نیز بر روی صورتش واقع شده است.شاخکهای بلند آن نیز چهره اش را نسبت به هم ردیفانش تا حدودی متفاوت کرده است.

اما در حین این بررسی ها ، نکته جالبی توجه جانورشناسان را بخود جلب کرده بود.این حشره بامزه وقتی زیر میکروسکوپ جانورشناسان قرار می گرفت، در زاویه ای خاص لبخندی به لب داشت.البته این لبخند نه به شکل واقعی بلکه خطوطی که بر روی بدن این حشره نقش بسته بودف تداعی لبخندی زیبا را برای آنها به وجود آورده بود.آنها ، این حشره جالب را موقتا خندان نامیده اند تا بعد از بررسی های بیشتر بتوانند گونه دقیق آنرا مشخص کنند.










[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:57 | |



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 22 صفحه بعد